Az RL-Hard Kft. az irodatechnika alkalmazása során felmerült költségek csökkentésében szeretne és tud segíteni Önöknek. Amellett, hogy versenyképes áraink vannak, esetenként a beszerzéssel, logisztikával kapcsolatos összes költséget is át tudjuk vállalni.
Megoldásaink:
- Felmérjük a fénymásolási, nyomtatási, faxolási, szkennelési szokásokat. Kiszámoljuk a jelenlegi költségeket. Ebben figyelembe vesszük az összes tulajdonlással (beszerzés, üzemeltetés, amortizáció, stb.) kapcsolatos költségeket. Árajánlatot teszünk a meglévő géppark esetleges átalakítására.
- Tartós bérlet (3 éves futamidő) átalánydíjas üzemeltetéssel
- Átalány díjas üzemeltetés, karbantartás
A szerződésben rögzített lapköltség (átalánydíj) a papíron (és az áramon) kívül minden költséget (festék és egyéb kellékek, alkatrészek, munkadíjak, stb.) tartalmaz