Szervizszolgáltatásaink lefedik az informatika és az irodatechnika teljes területét. Biztosítjuk partnereink számára ezen eszközök folyamatos rendelkezésre állását, stabil működését, állagmegóvását.

Szervizszolgáltatásunk nem csak a hibás eszközök javítására korlátozódik, hanem megelőző jelleggel azok karbantartását is ide soroljuk:

  • rendszeres karbantartás
  • üzemeltetés
  • kellékanyaggal való ellátás

Fejlett logisztikai hátterünk, több milliós értékű raktárkészletünk jelenti a garanciát arra, hogy megbeszélt időpontban (akár 1-2 órán belül) álljunk partnereink rendelkezésére.

Az RL-Hard Kft. rendelkezik a javításokhoz szükséges műszerekkel, szerviz eszközökkel, szerszámokkal, cseregépekkel. Szervizelési, áruszállítási feladatainkhoz hét gépjárművet használunk.

Szervizes kollégáink rendszeresen részt vesznek a képviselt gyártók szervezett tanfolyamain.

Irodatechnika eszközeinket, digitális multifunkciós berendezéseinket lapköltség alapú átalánydíjas szerződés keretében is üzemeltetjük.

A szerződésben megállapodunk egy lapköltségben. Ezen lapköltség fedez minden munkadíjat, kiszállást, alkatrész- és kellékanyag (toner, dob, stb.) árat.

A szerződés lényege az, hogy Partnerünk tervezheti a költségeket, semmilyen váratlan nagyobb kiadás (kellékanyag vagy nagyértékű alkatrész, stb.) nem terheli, hiszen a lapköltség fejében minden további költség minket terhel. A papírutánpótlást és az áramellátást kivéve minden üzemeltetéssel, karbantartással, alkatrészcserével kapcsolatos költség minket terhel.

Szerződéses partnereink mellett természetesen nem szerződött ügyfeleinknek is szolgáltatunk: rezsióradíjas elszámolással készek vagyunk IT témakörben (PC telepítéstől a nyomtató javításig) bármilyen feladat elvégzésére.